Algemene voorwaarden

Door te bestellen via onze site, accepteert u onze algemene voorwaarden.

Verzending
Wij leveren binnen en buiten Nederland. Wilt u graag een bestelling plaatsen maar woont u in het buitenland? Stuur dan een e-mail naar info@szaar.nl zodat we kunnen zien wat we voor u kunnen doen. In termen van betaling accepteren we directe bankoverschrijving en PayPal.

Prijzen
Alle op de site genoemde prijzen voor producten of diensten zijn inclusief BTW. De kosten van verzending worden apart vermeld.

Veilig betalen
Wanneer je bij By Mölle afrekent, wordt je doorverwezen naar de betaalprovider van Mollie Online Payment Services. Dit is een zogenaamde internetkassa die wereldwijd voor webshops veilig de online betalingen afhandelt bij financiële instellingen zoals banken en creditcard bedrijven.

Wij verzenden uw bestelling zo snel als we kunnen, normaal gesproken binnen 7 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling. U ontvangt een bevestiging dat het pakket onderweg is. Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling binnen 2–7 werkdagen in Europa en 5-14 werkdagen buiten Europa. We kunnen dit niet voor 100% garanderen omdat we afhankelijk zijn van andere partijen. Claims voor late leveringen worden niet geaccepteerd.

Bestelling
Mocht je je bestelling hebben afgerond en toch nog een wijziging willen aanbrengen neem dan contact op met Szaar: +31 640 801 855 of via e-mail: info@szaar.nl. Wanneer mogelijk wordt je wijziging nog doorgevoerd.

De meeste Szaar producten zijn via de winkelwagen van de webshop te bestellen. Als een product is uitverkocht dan is dat duidelijk zichtbaar op de site. Als je een offerte voor een specifieke bestelling wilt, of een afwijkende maat of materiaal wenst, dan kunt je met ons contact opnemen via ons telefoonnummer +31 640 801 855 of via e-mail: info@szaar.nl.

Douane
Dit zijn kosten die de douane u in rekening kan brengen, afhankelijk van de waarde van het pakket. We kunnen onze producten niet verzenden met de term ‘gift’ of met een lagere waarde dan op de factuur.

Verpakking
De producten zijn verpakt in een doos of envelop. Als een levering ontbreekt of beschadigd is, vragen we u om per e-mail contact met ons op te nemen: info@szaar.nl

Productinformatie
We doen ons best om ervoor te zorgen dat alle inhoud op onze site correct is. Wij behouden ons echter het recht voor dat onbedoelde fouten kunnen optreden. Kleuren op uw computerscherm zijn niet altijd 100% nauwkeurig.

E-mail
We sturen u alleen e-mails als u om meer informatie vraagt. We kunnen uw e-mailadres ook gebruiken om uw bestelling / verzoek te bevestigen en om te reageren op vragen die u online stelt. We zullen je niet lastigvallen als je niet om meer informatie vraagt.

Klachten
Wanneer je een klacht heeft horen wij het graag. Je kunt deze sturen naar: info@szaar.nl De klacht wordt direct in behandeling genomen en zo spoedig mogelijk opgelost.

Retour
Wanneer de aankoop toch niet helemaal naar wens is, kun je het product retourneren binnen 2 weken na het aankoopmoment. Stuur dan een email naar info@szaar.nl ovv het retour te sturen product en de bestelcode. De bestelling moet onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. Het bedrag (excl. verzendkosten) zal worden teruggestort nadat de producten in goede orde zijn ontvangen. Op bestelling gemaakte artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Vragen
Wanneer je vragen hebt over een product of over je bestelling, laat het ons dan weten. Stuur een email naar info@szaar.nl en we helpen je graag.